SKM3 Pentadbiran Pejabat

RM1,500 (NON-HRDC) | RM1,800 (HRDC)

SYARAT ASAS PERMOHONAN

Berpengalaman sekurang-kurangnya 3 tahun dalam pengendalian pelanggan, pengurusan kewangan & perolehan pejabat, pengurusan inventori dan penyediaan dokumentasi pejabat.

KOMPETENSI YANG DINILAI

Calon yang memohon SKM Tahap 3 dalam bidang Pentadbiran Pejabat melalui kaedah PPT akan dinilai berdasarkan kecekapan dalam mengendalikan penerimaan pejabat hadapan, pengurusan kewangan, perolehan, inventori, logistik, penyediaan dokumentasi serta penyeliaan pentadbiran kakitangan secara profesional dan sistematik. Penilaian menumpukan kepada kebolehan calon dalam memastikan operasi pejabat berjalan lancar, teratur dan memenuhi standard organisasi.

Calon juga perlu menunjukkan kemahiran komunikasi yang berkesan, pengurusan masa yang baik, penguasaan teknologi pejabat serta integriti tinggi dalam melaksanakan tugasan harian.

SENARAI KOMPETENSI TERLIBAT

  • Front Office Reception
  • Office Finance Handling
  • Office Procurement Handling
  • Office Inventory Handling
  • Office Logistic Handling
  • Office Documentation Preparation
  • Staff Administration Supervision

Berminat?
Daftar Sesi Taklimat Sekarang!

Sila Isi Butiran Di Bawah Dengan Lengkap.

Terima kasih, maklumat anda direkod. Kami akan hubungi anda secepat mungkin.