RM1,500 (NON-HRDC) | RM1,800 (HRDC)
Berpengalaman sekurang-kurangnya 3 tahun dalam pengendalian pelanggan, pengurusan kewangan & perolehan pejabat, pengurusan inventori dan penyediaan dokumentasi pejabat.
Calon yang memohon SKM Tahap 3 dalam bidang Pentadbiran Pejabat melalui kaedah PPT akan dinilai berdasarkan kecekapan dalam mengendalikan penerimaan pejabat hadapan, pengurusan kewangan, perolehan, inventori, logistik, penyediaan dokumentasi serta penyeliaan pentadbiran kakitangan secara profesional dan sistematik. Penilaian menumpukan kepada kebolehan calon dalam memastikan operasi pejabat berjalan lancar, teratur dan memenuhi standard organisasi.
Calon juga perlu menunjukkan kemahiran komunikasi yang berkesan, pengurusan masa yang baik, penguasaan teknologi pejabat serta integriti tinggi dalam melaksanakan tugasan harian.
SENARAI KOMPETENSI TERLIBAT
Sila Isi Butiran Di Bawah Dengan Lengkap.