RM5,970 (NON-HRDC) | RM6,970 (HRDC)
Berpengalaman dalam pengurusan sistem maklumat pelanggan, penciptaan nilai pelanggan, pengekalan pelanggan serta pentadbiran program perkhidmatan pelanggan.
Calon yang memohon DKM dalam bidang Pentadbiran Pengalaman Pelanggan melalui kaedah PPT akan dinilai berdasarkan kecekapan dalam merancang, melaksanakan dan mengurus aktiviti berkaitan pengalaman pelanggan secara strategik dan berkesan. Penilaian menumpukan kepada kebolehan calon dalam mengurus maklumat pelanggan, memperoleh pelanggan baharu, mengekalkan pelanggan sedia ada, mencipta nilai kepada pelanggan serta melaksanakan program perkhidmatan pelanggan yang menyeluruh.
Calon juga dinilai berdasarkan keupayaan berkomunikasi dengan berkesan, memahami keperluan pelanggan, memacu kepuasan dan kesetiaan pelanggan serta menyumbang kepada peningkatan daya saing dan keuntungan organisasi.
SENARAI KOMPETENSI TERLIBAT
Isi Butiran Di Bawah Dengan Lengkap.