DKM Pentadbiran Pengalaman Pelanggan

RM5,970 (NON-HRDC) | RM6,970 (HRDC)

DKM Pentadbiran Pengalaman Pelanggan

SYARAT ASAS PERMOHONAN

Berpengalaman dalam pengurusan sistem maklumat pelanggan, penciptaan nilai pelanggan, pengekalan pelanggan serta pentadbiran program perkhidmatan pelanggan.

DKM Pentadbiran Pengalaman Pelanggan

KOMPETENSI YANG DINILAI

Calon yang memohon DKM dalam bidang Pentadbiran Pengalaman Pelanggan melalui kaedah PPT akan dinilai berdasarkan kecekapan dalam merancang, melaksanakan dan mengurus aktiviti berkaitan pengalaman pelanggan secara strategik dan berkesan. Penilaian menumpukan kepada kebolehan calon dalam mengurus maklumat pelanggan, memperoleh pelanggan baharu, mengekalkan pelanggan sedia ada, mencipta nilai kepada pelanggan serta melaksanakan program perkhidmatan pelanggan yang menyeluruh.

Calon juga dinilai berdasarkan keupayaan berkomunikasi dengan berkesan, memahami keperluan pelanggan, memacu kepuasan dan kesetiaan pelanggan serta menyumbang kepada peningkatan daya saing dan keuntungan organisasi.

SENARAI KOMPETENSI TERLIBAT

  • Pentadbiran Sistem Maklumat Pengalaman Pelanggan
  • Pentadbiran Pemerolehan Pelanggan
  • Pentadbiran Pengekalan Pelanggan
  • Pentadbiran Penciptaan Nilai Pelanggan
  • Pentadbiran Program Perkhidmatan Pelanggan

Daftar Sesi Taklimat Program Sekarang!

Isi Butiran Di Bawah Dengan Lengkap.

Terima kasih, maklumat anda direkod. Kami akan hubungi anda secepat mungkin.